Nous sommes actuellement le 02 Août 2025, 12:01

PCM 11 Salary List/ Liste Salaire

Modérateur: Cyanide Team

• Auteur

iambennyboy

PCM 11 Salary List/ Liste Salaire

Message03 Jan 2012, 01:15

hi im creating a story on pcmdaily.com and i wanted a list of the riders salary from the start in a whole list. could someone make a pdf for me or link me to the whole list, thanks :D
-----------
Salut je crée une histoire sur pcmdaily.com et je voulais une liste des riders du salaire dès le départ dans une liste entière. quelqu'un pourrait faire un pdf pour moi ou me lier à toute la liste, merci :D
Hors-ligne

hushovd 33

• Localisation: Bordeaux Ex Lolo-Jaja_Forever (2010) Ex HorusAnubis (2009)

Re: PCM 11 Salary List/ Liste Salaire

Message15 Jan 2012, 00:44

iambennyboy a écrit:hi im creating a story on pcmdaily.com and i wanted a list of the riders salary from the start in a whole list. could someone make a pdf for me or link me to the whole list, thanks :D
-----------
Salut je crée une histoire sur pcmdaily.com et je voulais une liste des riders du salaire dès le départ dans une liste entière. quelqu'un pourrait faire un pdf pour moi ou me lier à toute la liste, merci :D

:?
Hello

It's a large job that you request the my friend but there is a way to visualize the wages of all cyclists to the suite. for this you must use an editor like lachiseditor_v08... otherwise remain you hard, display your players page contract and wages in the game but this vat take you an eternity...
If I have an info I will post here.... sorry
Hushovd: (Ex Lolo-Jaja_Forever (2010) Ex HorusAnubis (2009) - Fokuserer på etappeseirene
Image

Retour vers Forum général / General forum