Nous sommes actuellement le 23 Avr 2024, 20:59


Nieuwe Jordan Melo M8-schoenen

Modérateur: Cyanide Team

  • Auteur
  • Message
Hors-ligne

ellabaker

  • Messages: 3
  • Inscrit le: 16 Mars 2018, 04:05
  • Pseudo GameCenter: Mm.123123
  • XBox 360 Gamertag: Mm.123123

Nieuwe Jordan Melo M8-schoenen

Message16 Mars 2018, 04:40

Daar zijn ze! De gloednieuwe Carmelo Anthony signature trainer adidas schoenen dames waar we allemaal op hebben gewacht werd vandaag onthuld. Er is nu officieel een nieuw paar Jordans in afwachting omkring te worden opgepakt. Durante we hoeven niet lang te wachten. De nieuwe Melo M8 is gepland om te laten vallen op 12 oktober year 2011. Carmelo's achtste signature trainer brengt een nieuwe begin in zijn carrière. Dit wordt de eerste nieuwe signature-sneaker die hij vlecht fulfilled de New York Knicks. Op 22 februari 2011 verhandeld van de Denver Nuggets naar de Knicks fulfilled Chauncey Billups, heeft Melo nu het talent omkring een?? ronde te doen in het NBA Extrême Championship. En hij zal natuurlijk veel kleurtrajecten hebben van de Melo M8 om op zijn zoektocht om voor de eerste keer een kampioen ght worden te rocken.

Hun Melo M8, net als de Melo M7 adidas schoenen heren Enhance, heeft Nike Flywire-technologie op de bovenkant van hun schoen. Carmelo heeft altijd al een lichtgewicht stabiliteit in een schoen willen en er is geen betere technologie om pass away kwaliteiten in een schoen te bieden dan Flywire. Er zit veel demping in de schoen omkring het bovenwerk te complementeren. Zowel Nike Zoom Air flow als Max Air worden gebruikt in de tussenzool. Belichte zoomlucht in het TPU-chasis wordt in hun voorvoet gebruikt terwijl het Max Air-unit in hun hiel is geplaatst. Emergeny room is een nieuwe Melo Sheild die wordt gebruikt om de schoen ght voltooien. Het schild is actually gemaakt door Melo durante is een eerbetoon aan zijn familie en hun erfenis van New York City.

Wat zou een high-profile signauture sneaker zijn zonder het veelvoud aan zieke adidas schoenen sale color designs? Saai. Dat is wat. Maar wees niet boom, de nieuwe Melo M8 zal zeker niet saai zijn. Er zijn 's foto's van 5 verschillende colorways van de schoen gespot. Tot nu feet hebben we twee Knick colorways gezien, een thuis en weg. Beide schoenen gebruiken lakleer, de ene heeft een wit bovenwerk, het andere een zwart bovenwerk. Bovendien zijn hun kleuren Cool Grey, Dark en White / Dark / Red al gepland voor release in hun komende maanden. De thuis en weg Knicks color designs zijn zeker een strike en release 12 oktober. De Cool Gray color ways zal ergens in nov vallen. Natuurlijk zijn ditgene slechts de eerste kleurstellingen, er zullen er zeker meer zijn.

Deze week had been een zeer goede adidas superstar dames 7 days voor sneakerheads. Verschillende vehicle de enkele spraakmakende Jordan-schoenen voor basketbal zijn onthuld. De nieuwe Melo M8 is een van pass away Jordan-signature sneakers die werd onthuld. En het werd onthuld is een aantal behoorlijk zieke colorways. Ditgene is een schoen pass away zeker niet saai genoemd mag worden.

Ik dan al 40 jaar het fervent sneakerhead. Van hardloopschoenen tot mijn ware passie, basketbalschoenen, ik heb meer paar schoenen dan ik kan tellen. Nike, Mba, Under Armour en Reebok laten op dit second een paar behoorlijk zieke schoppen vallen. Als u net als een sneakerhead bent zoals ik, kun je echt niet wachten tot morgen, wanneer nieuws over een nieuwe sneaker-drop wordt aangekondigd.

Retour vers Pro Cycling Manager 2017

Qui est en ligne ?

Utilisateur(s) parcourant actuellement ce forum : Aucun utilisateur inscrit et 10 invité(s)

cron