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Message16 Juin 2017, 10:04

A. Provide a Microsoft DirectX diagnostic report:

1. Press the keys Windows and R from the keyboard to open the 'Run dialog box' and type: DXDIAG
2. Click the button 'OK'.
3. If your computer is running a 64-bit version of Windows, click the button 'Run 64-bit DxDiag'
4. If your computer is running a 32-bit version of Windows, that button will not be visible.
5. Click the button 'Save All Information...'.
6. Save the file 'DxDiag.txt' and close the DirectX Diagnostic Tool.

B. Provide the game log (file 'Pro Cycling Manager 2017.log'):

1. Open 'Windows Explorer' or 'File Explorer' from the taskbar.
2. Open 'Documents' then the folder 'Pro Cycling Manager 2017'.

Send your report with a description of the problem, with the 'DxDiag.txt' and the 'Pro Cycling Manager 2017.log' files in attachment, to: support@focus-home.com

Signaler un problème technique à l'assistance :

A. Fournir un rapport de diagnostic Microsoft DirectX :

1. Presser les touches Windows et R depuis le clavier pour ouvrir la 'Boîte de dialogue Exécuter' et taper : DXDIAG
2. Cliquer le bouton 'OK'.
3. Si votre ordinateur exécute une version 64 bits de Windows, cliquer le bouton 'Exécuter DxDiag 64 bits'
4. Si votre ordinateur exécute une version 32 bits de Windows, ce bouton ne sera pas visible.
5. Cliquer le bouton 'Enregistrer toutes les informations'.
6. Enregistrer le fichier 'DxDiag.txt' et fermer l'Outil de diagnostic DirectX.

B. Fournir le journal du jeu (fichier 'Pro Cycling Manager 2017.log') :

1. Ouvrir 'Explorateur Windows' ou 'Explorateur de fichiers' depuis la barre des tâches.
2. Ouvrir 'Documents' puis le dossier 'Pro Cycling Manager 2017'.

Envoyer votre rapport avec une description du problème, avec les fichiers 'DxDiag.txt' et 'Pro Cycling Manager 2017.log' en pièce-jointe à : support@focus-home.com
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