Vindediou ! C'éto pas eun' minche affaire intre ché dieu lo ! cha va arcommincher a parlacher et a malotter jusqu'a s'que diu y droule seur eut' giffe tio ! cha va nous filer des russes ! Fio point m'arconter eud' carabistouille a mi ! J'va pas caire qu'in s'fache eud' moquache deul'chtimi ! C'lui qui fait risette, j'l'arlouque eus'giffe !
Deaddisco a écrit:Vindediou ! C'éto pas eun' minche affaire intre ché dieu lo ! cha va arcommincher a parlacher et a malotter jusqu'a s'que diu y droule seur eut' giffe tio ! cha va nous filer des russes ! Fio point m'arconter eud' carabistouille a mi ! J'va pas caire qu'in s'fache eud' moquache deul'chtimi ! C'lui qui fait risette, j'l'arlouque eus'giffe !
Un Chancelier allemand, Vice président qui participe au siège de WWF en parlant le ch'timi, j'aimerai vraiment te rencontrer irl Dead
N'oubliez pas, derrière chaque pseudos et avatars existent des êtres humains...
Collectionnez les Cartes DésignaNiNi Voici la première à mettre dans votre collection:
Cette idée est venu d'un gars qui n'est plus ici, en tout cas plus avec ce pseudo aussi mythique qu'est Akitsuki!(pour ceux qui connaisse) alors histoire de lui rendre hommage, je relance son idée fort bien sympathique, car j'apprécie énormément son style fantaisiste pour son fameux récit Euskatel et aussi les fameuses rigolades avec Arma, Geo et fab (nostalgie )
N'oubliez pas, derrière chaque pseudos et avatars existent des êtres humains...