Nous sommes actuellement le 24 Juin 2025, 10:24

Game bugs/jeu problems

Modérateurs: Cyanide Team, Focus Team

• Auteur

blidor

Game bugs/jeu problems

Message06 Oct 2013, 16:56

All problems I have.
This is the only game I have that crashes constantly, there is random spinning shadow house, tractor and finishing line and I can’t see what I’m doing. On the last stage of tirreno-adriatico there are Lorries and random fences all over the road. I made my team sponsor Barloloword and named my team barloworld pro, in the race results it calls my team Barloword pro. It keeps crashing at the end of races when I click race results. The last time I used the database editor it almost destroyed the entire game. Now I don't get any prize money for winning races but I still pay rider wages so I just lose money all the time, I get no money at all, I can’t sign any new riders and the sponsors don’t give me enough money. How do I play past season one? It also crashes when I contact a rider. All of these things combined ruin an otherwise brilliant game.

Tous les problèmes que j'ai.
C'est le seul jeu que je n'ai que les accidents sans cesse, il est aléatoire filature maison ombre, tracteur et la finition en ligne et je ne vois pas ce que je fais. Lors de la dernière étape de Tirreno-Adriatico il ya des camions et des clôtures au hasard partout sur la route. J'ai fait mon sponsor d'équipe Barloloword et nommé mon équipe Barloworld pro, dans les résultats de la course, il appelle mon équipe Barloword pro. Il se bloque à la fin des courses quand je clique sur les résultats des courses. La dernière fois que j'ai utilisé l'éditeur de base de données qu'il a presque détruit toute la partie. Maintenant, je ne reçois pas d'argent du prix pour gagner des courses mais je continue de payer les salaires des coureurs alors je perds de l'argent tout le temps, je reçois pas d'argent du tout, je ne peux pas signer de nouveaux coureurs et les sponsors ne me donne pas assez d'argent. Comment puis-je jouer un la saison dernière? Il bloque également lorsque je communique avec un cyclist. Toutes ces choses combinées ruiner un jeu autrement brillante. Je ne parlent pas français donc désolé pour les erreurs.
Hors-ligne

Izno

Re: Game bugs/jeu problems

Message07 Oct 2013, 09:39

Hi,

I moved the topic here to make sure that the Tech support see it. Good luck.

Regards,
Hors-ligne

FocusTechSupport

Focus Team

Re: Game bugs/jeu problems

Message08 Oct 2013, 08:59

A. What is your antivirus?

B. We need information about your hardware configuration:

WINDOWS XP
1. Click Start then Run or press Windows and R keys.
2. Type DXDIAG in the Run window and press Enter key.

WINDOWS VISTA/WINDOWS 7
1. Click Windows Start button or press Windows and R keys.
2. Type DXDIAG in the Search bar (bottom left) or in Run window and press Enter key.

WINDOWS 8
1. Open the Charms Bar (shortcut Windows + C keys) and click Search.
2. Click Apps and enter the command DXDIAG then click DXDIAG under Results.

System tab: Windows version, processor model (Processor) and the amount of RAM memory (Memory).
Display tab: name of the graphics controller (Name) and the driver date (Date).
Audio tab: name of the audio controller (Name) and the driver date (Date).

Please provide us the above information only and not the full content report.

We apologize for the inconvenience.
TECHNICAL SUPPORT
FOCUS INTERACTIVE TEAM

Retour vers Support Pro Cycling Manager 2013